Noutati
Noutati
Promotii
Promotii
Resigilate
Resigilate
PRODUSE NOI
|
Ati uitat parola
|
Inregistrare

Home

/

Conditii de returnare

Toate produsele  beneficiaza de o garantie standard (precizata in contractul de garantie - vezi meniu garantii) in baza facturii emise. Garantia se pierde in cazul in care se constata ca defectele sunt din vina utilizatorului. Pentru toate produsele, orice problema sesizata va fi semnalata in maxim 15 zile de la primirea acestuia. Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Returnarea produselor se va realiza respectand clauzele mentionate in Ordonanta de urgenta nr 34/2014. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si poate fi efectuata direct la curier sau se va scadea din valoarea sumei ce trebuie returnata catre acesta (consumator).
Atentie! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil)  sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, vom reexpedia produsul spre client, pe cheltuiala acestuia. Aceasta clauza se aplica conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014.
Cheltuielile de transport retur sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor cu defecte din fabricatie sau deteriorate la transport. In cazul in care produsele comandate au fost deteriorate in timpul transportului de la Societate la Client, clientul are obligatia sa verifice integritatea pachetului si eventualele daune cauzate de transport si sa intocmeasca un proces verbal de constatare cu firma de curierat, IN MOMENTUL RECEPTIEI PRODUSELOR. Orice sesizari ulterioare momentului receptiei nu vor mai fi luate in considerare.
In momentul efectuarii unei comenzi on line, clientul declara ca a luat la cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
TOP