CONDITII DE GARANTIE
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte, impreuna cu copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate clientului fara a i se solutiona garantia. Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala. In continuare sunt prezentate cateva conditii care trebuiesc indeplinite pentru acordarea garantiei:
► Instalarea produselor comercializate se face in conformitate cu instructiunile ce insotesc produsul.
►Se solicita respectarea normelor tehnice in vigoare si de protectia muncii pentru lucru cu instalatii electrice si dispozitive electrice si electronice si aparataj electrocasnic.
► Se solicita completarea corecta a certificatului de garantie si returnarea sa catre furnizor.
► Conectarea termostatului si a elementului incalzitor la instalatia electrica a locuintei se face de catre un electrician autorizat sau de un partener/instalator autorizat Delphi Electric.
►In cazul unui defect de material sau de fabricatie, obligatia distribuitorului Delphi Electric, va fi de a repara produsul defect, sau, unde nu este posibil, de a furniza un produs nou, identic sau echivalent celui defect, fara costuri suplimentare din partea clientului, in termen ce nu depaseste 15 zile. Cauza defectului se va determina ulterior prin masuratori si observatii, si se va intocmi un buletin de constatare.
►Garantia nu acopera defectiunile de natura mecanica cauzate de transport sau stocare neadecvata, instalare sau operare defectuoasa , cat si cele cauzate de factori externi (ex: inundatii, cutremure, tensiuni de alimentare sub/peste cea nominala, fluctuatii de tensiune frecvente sau socuri electrice), instalarea de catre personal nespecializat.
► In cazul unor defecte neacoperite de garantie, daca clientul solicita asistenta noastra, Delphi Electric si partenerii sai vor depune eforturi rezonabile pentru a identifica si remedia eventualele defectiuni, costurile legate de manopera si materiale fiind insa in intregime suportate de catre client.
► Incepand din 2014, Fenix acorda garantie "pe viata" sistemelor electrice de incalzire cu cabluri ECOFLOOR montate la interior, cu respectarea anumitor conditii (vezi mai jos), si inregistrarea clientului final aici: http://warranty.fenixgroup.cz
► Produsele corespund standardului de calitate DIN EN ISO 9001 / 2002, din normele europene (CE) in domeniu. Cablurile incalzitoare FLEXEL/FENIX satisfac cerintele standardelor internationale de calitate IEC 60335-2-96 si IEC 800.
Tabel cu perioadele standard de garantie a produselor comercializate. Termenul de garantie este cel specificat in tabel si intra in vigoare odata cu achizitia produsului.
PRODUSE | PRODUCATOR | GARANTIE | CONDITII |
Cablu Incalzitor ECOFLOOR - instalate la interior | FENIX | Pe durata de viata a pardoselei * | *- putere maxima de 18W/ml pentru cablu incalzitor, si maxim 200W/mp -necesita instalarea unui termostat cu senzor de pardoseala pentru controlul sistemului -respectarea instructiunilor de instalare - inregistrarea garantiei pe site-ul producatorului, in cel mult 6 luni de la achizitionarea produselor: http://warranty.fenixgroup.cz/ Nerespectarea conditiilor de mai sus limiteaza garantia la 10 ani. |
Cablu Incalzitor ECOFLOOR - instalat la exterior | FENIX | 10 ani | - instalate ingropat |
Cablu Incalzitor ECOFLOOR - instalate la exterior | FENIX | 5 ani | - instalate aparent (acoperisuri, jgheaburi, burlane) |
Cablu Incalzitor ECOFLOOR PFP | FENIX | 2 ani | |
Panouri Radiante ECOSUN | FENIX | 5 ani | |
Folie ECOFILM F si C | FLEXEL | 10 ani | |
Termostate | FENIX / OJ / IMIT / Eberle / DELX | 2 ani | |
Convectoare Electrice | ATLANTIC / DELEX / Ecoflex | 2 ani | |
Cablu Autoreglabil ELSR | ELTHERM | 1 an | |
Alte produse | 2 ani |
CONDITII DE RETURNARE
►Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Mentionam sa, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si poate fi efectuata direct la curier sau se va scadea din valoarea sumei ce trebuie returnata catre acesta (consumator).
►Atentie! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate.
►Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceasta clauza se aplica conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014.
►Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor cu defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.
►In momentul efectuarii unei comenzi on line, clientul declara ca a luat la cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.